Tuesday, October 1, 2019

6 კლასის ისტ საწრეო სამუშაო გეგმა

informaciuli da sakomunikacio TeqnoloGiebi
saCreo muSaobis GeGma

წრის დასახელება:  „ მომავლის თაობა
საგანი : ინფორმაციული და საკომუნიკაცო ტექნოლოგიები
სკოლა:  სსიპ ქალაქ ბათუმის N-5 საჯარო სკოლა
სამიზნე ჯგუფი:  VI  კლასის მოსწავლეები
მასწავლებელი:  ქეთევან მოქია
სასწავლო წელი:  2019 – 2020 ს/წ   (I სემესტრი, მეცადინეობა ჩატარდება კვირაში ერთხელ, ოთხშაბათს, 15:00 საათზე, სამუშაო დრო ერთი საათი)
საწრეო მუშაობის მიზანი:
Ø  მოსწავლეებმა შეძლონ  ელექტრონული ცხრილის გამოყენება
Ø  სტრიქონის/სვეტის წაშლა/ჩამატება.სურათის და სხვა გრაფიკული ელემენტების ჩასმა.მონაცემების ფორმატის განსაზღვრა.
Ø  პირობითი დაფორმატება.ფურცლის სახელის შეცვა.უკანასკნელი ქმედებების ავტომატურად  გაუქმება/გამეორება.
Ø  შაბლონი, შაბლონის შექმნა და გამოყენება.
Ø  ფორმულები და ფუნქციების, ფორმულის/ფუნქციის შექმნა და გამოყენება.
Ø  მასივებთან დაკავშირებული ფორმულები, მათი შექმნა და გამოყენება.მაკროსები, მაკროსის შექმნა და გამოყენება.

Ø  ახალი პრეზენტაციის შექმნა, შაბლონზე დაფუძნებული პრეზენტაციის შექმნა.
Ø  პრეზენტაციის შენახვა სხვადასხვა ფორმატში.ახალი სლაიდის სახეობის შერჩევა და პრეზენტაციაში ჩასმა.
Ø  ოპერაციები სლაიდებზე: წაშლა, რამდენიმე სლაიდის მონიშვნა, კოპირება, გადაადგილება.
Ø  უკანასკნელი ქმედებების ავტომატურად  გაუქმება/გამეორება.სლაიდში ტექსტის დაფორმატება.სლაიდში სურათის, დიაგრამის, გრაფიკული ელემენტის ჩასმა.სლაიდში ცხრილის ჩასმა.პრეზენტაციის ჩვენებისას ანიმაციის და სლაიდებს შორის გადასვლის ეფექტების გამოყენება.

Ø  ინფორმაციის და ციფრული მასალის ძიებისას ეფექტიანად იყენებს გავრცელებული საძიებო სისტემების შესაძლებლობებს: ფლობს საძიებო სისტემის მაღალი დონის შესაძლებლობებს და საძიებო ფრაზების სინტაქსს. აფასებს და მსჯელობს ერთი სისტემის უპირატესობაზე მეორესთან შედარებით;


საწრეო მუშაობის შედეგები

Ø  ელექტრონული ცხრილების დანიშნულების და ფუნქცონირების გააზრებას.
Ø  საპრეზენტაციო პროგრამის დანიშნულების და ფუნქცონირების გააზრებას.
Ø  გაიაზრებს ინფორმატიკის გამოყენების დადებით მხარეებს.
Ø  გააცნობიერებს ინფორმაციული ტექნოლოგიების მსოფლმხედველობრივ ასპექტებს ადამიანის საქმიანობის სხვადასხვა სფეროში.
Ø  მოსწავლეს შეძლებს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევას და გამოყენებას ინფორმაციის მოძიების და კვლევის პროცესში.
Ø  წარმოაჩენენ საკუთარ ციფრულ მასალას.

საწრეო მუშაობის მიზნის მიღწევის შემთხვევაში მივიღებთ
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ
შედეგებს
ის ტექნ. VI.1. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
·   აღწერს და აყალიბებს ციფრული მასალის სტრუქტურას; შეარჩევს მიზნის შესაფერის სტრუქტურას და ამ სტრუქტურის შესაფერის ციფრულ საშუალებებს (მაგალითად: დინამიური ცხრილისათვის, რომელიც შეიცავს ურთიერთ­დამოკიდებულ მონაცემებს - იყენებს ელექტრონულ ცხრილს, ჩვეულებრივი ტექსტის დასამუშავებლად - მარტივ ტექსტურ რედაქტორს);
·   გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის;

ის ტექნ. VI.3. მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება
ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის პროცესში
 ინფორმაციის და ციფრული მასალის ძიებისას ეფექტიანად იყენებს გავრცელებული საძიებო სისტემების
შესაძლებლობებს: ფლობს საძიებო სისტემის მაღალი დონის შესაძლებლობებს და საძიებო ფრაზების
სინტაქსს. აფასებს და მსჯელობს ერთი სისტემის უპირატესობაზე მეორესთან შედარებით;

 ის ტექნ. VI.4. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისათვის და თანამშრომლობისათვის
·  იცავს საკომუნიკაციო საშუალებების კორექტულად გამოყენების წესებს (მაგალითად: იცავს ქსელის უსაფრთხოების წესებს, პირადი ხასიათის ინფორმაციის ხელშეუხებლობის ნორმებს, ციფრული რესურსების მისაწვდომობის ნორმებს).

  
სასწავლო მასალა და ტექნიკრი რესურსები

სასწავლო მასალა
რესურსი
ელექტრონლი ცხრილები Excel
წიგნი
საპრეზენტაციო პროგრამა PowerPoint
კომპიუტერები
ინტერნეტი
პროექტორი

პრინტერი

ფოტო/ვიდეო კამერა/მობილური

ინტერნეტი


სამუშაო     წრის     გეგმა

N
თემის დასახელება
შეხვერის დრო
თარიღი
ხანგრძლივობა
1.       
ელექტრონული ცხრილის გამოყენება
სტრიქონის/სვეტის წაშლა/ჩამატება.
სურათის და სხვა გრაფიკული ელემენტების ჩასმა.
მონაცემების ფორმატის განსაზღვრა.

15:00 სთ
9.10
1 საათი
2.       
პირობითი დაფორმატება.
ფურცლის სახელის შეცვა.
უკანასკნელი ქმედებების ავტომატურად  გაუქმება/გამეორება.

15:00 სთ
16.10
1 საათი
3.       
ფორმულები და ფუნქციების, ფორმულის/ფუნქციის შექმნა და გამოყენება.

15:00 სთ
23.10
1 საათი
4.       
მაკროსები, მაკროსის შექმნა და გამოყენება.

15:00 სთ
30.10
1 საათი
5.       
შაბლონი, შაბლონის შექმნა და გამოყენება.

15:00 სთ
6.11
1 საათი
6.       
ახალი პრეზენტაციის შექმნა, შაბლონზე დაფუძნებული პრეზენტაციის შექმნა.
პრეზენტაციის შენახვა სხვადასხვა ფორმატში.
ახალი სლაიდის სახეობის შერჩევა და პრეზენტაციაში ჩასმა.

15:00 სთ
13.11
1 საათი
7.       
სლაიდში ტექსტის დაფორმატება.

15:00 სთ
20.11
1 საათი
8.       
სლაიდში სურათის, დიაგრამის, გრაფიკული ელემენტის ჩასმა.

15:00 სთ
27.11
1 საათი
9.       
სლაიდში ცხრილის ჩასმა.

15:00 სთ
4.12
1 საათი
10.   
პრეზენტაციის ჩვენებისას ანიმაციის და სლაიდებს შორის გადასვლის ეფექტების გამოყენება.

15:00 სთ
11.12
1 საათი
11.   
ინტერნეტში სანავიგაციო საშუალება (ბრაუზერი) და მისი სამომხმარებლო ინტერფეისი: მისამართის ველი, სანავიგაციო ღილაკები, ფანჯრის სტანდარტული მენიუ.

15:00 სთ
18.12
1 საათი
12.   
www.kahoot.com -სახალისო ტესტები
15:00 სთ
25.12
1 საათი

ინფორმაციული და საკომნიკაციო ტექნოლოგიების
 წრის „მომავლის თაობი-ს  წევრები:
N
მოსწავლის
სახელი  და   გვარი
1.    
ლოლა
ბედოშვილი
2.    
სოფიო
ბოჭორიშვილი
3.    
დაჩი
დავითაძე
4.    
ლანა
თურმანიძე
5.    
დავით
კახაძე
6.    
ალექსანდრე
კახაძე
7.    
თათია
კირკიტაძე
8.    
რატი
მახარაძე
9.    
საბა
პეტრიძე
10.                
ელენე
სურმანიძე



9.10.2019  ელექტრონული ცხრილის გამოყენება
სტრიქონის/სვეტის წაშლა/ჩამატება.
სურათის და სხვა გრაფიკული ელემენტების ჩასმა.
მონაცემების ფორმატის განსაზღვრა.



16.10.2019 პირობითი დაფორმატება.
ფურცლის სახელის შეცვა.
უკანასკნელი ქმედებების ავტომატურად  გაუქმება/გამეორება.



23.10.2019 ფორმულები და ფუნქციების, 
ფორმულის/ფუნქციის შექმნა და გამოყენება.


30.10.2019

6.11.2019


13.10.2019 ახალი პრეზენტაციის შექმნა, შაბლონზე დაფუძნებული პრეზენტაციის შექმნა.
პრეზენტაციის შენახვა სხვადასხვა ფორმატში.

ახალი სლაიდის სახეობის შერჩევა და პრეზენტაციაში ჩასმა.



 





















                                                  

No comments:

Post a Comment